26/11/17

Sarbatoarea ¨Zilele Bucovinei¨. Bucovina´s days feast. La fiesta ¨Los dias de Bucovina¨

          Muzica vesela, trompete, tropaituri. Sambata, 25 noiembrie 2017 ma aflam in apropierea  Piatei Amzei din Bucuresti, avand aparatul meu de fotografiat NIKON D 3000 asupra mea. Am fost placut suprinsa sa descopar grupul de dansatori si de muzicanti veniti tocmai de la Suceava sa sarbatoreasca in Bucuresti ¨Zilele Bucovinei¨. Musica alegre, trompetas, taconeo. Sabado, 25 de Noviembre de 2017 me hallaba en la cercania del Mercado de Amzei de Bucarest teniendo conmigo mi camara NIKON D 3000. Descubrir el grupo de bailarines y de musicos venidos de la ciudad de Suceava para celebrar ¨Los días de Bucovina¨ fue una sorpresa muy agradable. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Tablou cu acrilice 40/40 cm, canvas portret de fetita, cuadro en acrilicos 40/40 cm canvas retrato de nina

Buna seara. buenas noches, good evening, Am placerea de a va anunta ca am pictat aceasta fetita pe panza 40/40 ( canvas), cu culori a...

Adriana cuando tenia 4 anos